Alle medarbejdere kan gøre brug af NaviDoc Expense, som gør det let for medarbejderen at uploade alle udlæg i systemet.
Expense sparer virksomheden tid på bilagshåndtering og giver et let overblik for den enkelte medarbejder samt for bogholderiet.
NaviDoc Expense kan implementeres i de fleste økonomisystemer, og vi tilpasser løsningen til den enkelte virksomhed efter behov.
Bestem, hvilke brugere der har adgang til dokumenterne. NaviDoc Expense kan tilpasses til den enkelte medarbejder.
Virksomhedens medarbejdere kan scanne og uploade bilag på farten og slipper for at gemme kvitteringer, som skal afleveres til bogholderiet til gennemgang. Dette eliminerer også forsvundne bilag, som bliver forlagt af medarbejderen. NaviDoc Expense gør det nemt og overskueligt at håndtere udlæg.
Giv bogholderiet overblik over udlæg for de enkelte medarbejdere. Bogholderiet får adgang til alle uploadede udlæg og kan nemt finde rundt i bilag uden at skulle bede om kvitteringer fra andre medarbejdere.