Billigere at anskaffe. Brugere får adgang til et moderne og professionelt værktøj der tidligere ofte var for dyrt for mindre og mellemstore virksomheder.
Enkelt at implementere, med nemt brugerinterface vs. moduler som ofte er konsulent-tunge og kræver løbende opdateringer og installationer.
Ingen driftomkostninger til hardware og software eller interne IT ressourcer til drift og vedligeholdelse. Navidoc Workflow opdateres automatisk.
Tilgængeligt overalt, eftersom VPN ikke er påkrævet men stadigvæk meget sikker. Brugere kan arbejde fra alle devices blot der er internet.
Navidoc Workflow gør det muligt at tilgå alle services fra alle enheder, så længe du har internet. Dette gør jeres hverdag i virksomheden mere fleksibel, og tillader dokumenter en hurtigere process, der kræver mindre tid.
Få styr på virksomhedens medarbejderudlæg og rejser. Få rejseafregning og udlægbilag i skyen, hvor medarbejdere kan uploade deres udlæg på farten via vores app.
Nem og enkel tidsregistrerings app til projektstyring for konsulenter. Time har funktioner der bl.a. tager hensyn til overarbejde, feriestyring, og kommer med sin egen app til mobil og tablet.
Kilometerregistrering – Registrér kørslen
via Navidoc Milage App’en! App’en beregner antal kørte kilomerter og overfører det til Navidoc Expense for samlet overblik.
Lav automatiske betalinger til virksomhedens netbank. Betalingsmodulet giver mulighed for at betale kreditorbetalinger.
Med Navidoc Contract kan virksomheden effektivt arkivere og dele kontrakter og aftaler internt i virksomheden.
Reducer den tid, du bruger på at sende dine fakturaer! Kan sendes som EAN eller PDF fakturaer pr. mail.
Det er muligt at give alle i virksomheden adgang til systemet, og dertil at opdele brugere med specifikke adgangsrettigheder. Dette gør det muligt at få et tilpasset overblik til den enkelte medarbejder, og sikre den enkelte medarbejder får en tilpasset adgang til dokumenter virksomheden modtager udefra eller internt.