Navidoc Expense 

Rejseudlæg og medarbejderudlæg samlet et sted

Nem bilagshåndtering for virksomheder

Scan bilag med mobilen

Alle bilag uploades til virksomhedens regnskabsprogram

Upload udlæg nemt til virksomhedens regnskabsprogram

Rejseudlæg gjort nemt og enkelt

Alle medarbejdere kan gøre brug af Navidoc Expense, og gør det let, at uploade alle udlæg for medarbejderen i systemet.

Hurtig implementering

Navidoc Expense kan implementeres i de fleste økonomisystemer, og vi tilpasser løsningen til den enkelte virksomhed efter behov.

Effektiv Dokumenthåndtering 

Expense sparer virksomheden tid på bilagshåndtering, og giver et let overblik for den enkelte medarbejder, samt for bogholderiet.

Specific adgang

Bestem hvilke brugere der har adgang til dokumenterne. Navidoc Expense kan tilpasses til den enkelte medarbejder.

Scan dokumenterne med mobilen

Virksomhedens medarbejdere kan scanne og uploade bilag på farten, og slipper for, at gemme kvitteringer, som skal afleveres til bogholderiet til gennemgang. Dette eliminerer også forsvundne bilag, som bliver forlagt af medarbejderen. Navidoc Expense gør det nemt og overskueligt at håndtere udlæg.

Nem adgang for bogholderiet

Giv bogholderiet overblik over udlæg for de enkelte medarbejdere. Bogholderiet får adgang til alle uploadede udlæg, og kan nemt finde rundt i bilag, uden at skulle bede om kvitteringer fra andre medarbejdere.

Hver dag er der over 3500 virksomheder der benytter sig af fordelene ved Navidoc 

Snak med en af vores eksperter